lördag 5 juni 2010

Helt klart bra dag

Det blev ännu en shoppingdag idag. Börjar kännas i plånboken men vad gör det. Spenderade iaf dagen på stan med min kära sötko Julia som skulle hämta ut sin underbart fina balklänning, mahh börjar kännas i tarmen om bal nästa år redan. Men iaf, jag kom hem med en handväska (myrorna 50 kr), två par trosor ( bik bok 2 st för 50 kr) och ett par jeans som snart ska bli shorts (HM 50 kr). Så måste nog säga att mina köp har varit fynd även idag.
Efter lite chill blev det stressigt eftersom jag skulle vara hos min kära syster vid 5 för att få mat och innan dess skulle jag hinna hem och packa mina saker. Och att stresspacka är inte min starka sida.. Men fick testa min lilla bils race-egenskaper på vägen hem och 10 över 5 var jag ute i skogen hos syrran. Resten av kvällen bestod av god mat och kortspel med trevligt och muntert folk. Riktigt värd och för min del annorlunda kväll så tummen upp på det.

Var var du när jag tog mitt straff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar