fredag 22 maj 2009

Jordgubbar!

Metartävling.
Man var ju tvungen att heja på Emil och Linus liksom.
Sen att säkert 7 olika personer var "EmilochLinus" var en annan sak.
Men har varit trevlig och social med folk ett tag.
Hela helgens kvot av trevlighet tror jag..

Den mycket trevligare nyheten är att årets första jordgubbe för mig åts idag. Och fler blir det om några minuter. Stort fruktfat med grymt mycket gott och lite socialt kvällsfika stundas det. (Jag måste sluta använda jobbiga ord) Jimmy och Åsa åker tidigt imornbitti så tror inte jag hinner vakna och säga hejdå till dom..

Tidigt sänggående ikväll är ett som är säkert iaf. Är grymt trött. Men hinner nog läsa ut Twilight innan dess.

Som avslutning: Jag är galet aktiv bloggare :O Men jag är hemma i obygden, vad ska jag annars göra än att sitta vid datorn..? Lugnar nog ner mig snart skulle jag tro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar