torsdag 28 maj 2009

Energi!

Bra dag idag
Trots att jag försov mig imorse.
Hann med mycket småsaker som att diska imorse.
Sen fick jag ett samtal från Karin om att Janne hade fått ett av sina utbrott utan anledning och att han stallt in mattelektionen..som det visade sig att vi tydligen haft sen men ändå, eftersom utbrottet handlade om förseningar och jag skulle kommit 50 minuter försent var det nog tur att jag inte dök upp..
Istället åkte jag in till stan och käkade lunch med Karin och Olivia på Thai Coconut tror jag att det heter, riktigt gott!

Sen blev det en rätt meningslös estetisk verksamhet lektion.
Fast inte meningslös för den var jävligt rolig, satt och diskuterade lampor och miljön med Många utsvängningar och utflummningar med Conny (Konii). 2 ½ timmar försvinner så fort när det gäller Connys lektioner. Idiotiskt att Medias klart bästa lärare ska försvinna till hösten :@

När jag kom hem hade jag sjukt mycket energi (trots att jag cyklat hem i motvind och ösregn...) efter att varit duktig och tagit mig upp till stan och hämtat ut nya nålar, som jag behövt i typ en vecka..
Så det blev att städa hela lägenheten :)
Jag är också otroligt chockad.
Och med hela lägenheten menar jag hela, inkluderat mitt rum som inte fått en så ordentlig städning sen jag flyttade in tror jag.

Har också hunnit med att tvätta tre tvättar, diska igen, varit inne till rese och socialat med Martin i en timme, kollat film, redigerat bilder (se Svartgummianka @ bdb!), tagit en långdusch och lyxade till det med en hår- och ansiktsmask, naturligtvist två olika. Ansiktsmask av choklad var något nytt men riktigt nice. Bilder kommer, Johannahumor ohja.
Men eftersom kameran sa snällt men bestämt (genom att helt enkelt stänga av sig själv) att batteriet behövde laddas så sitter det nu i anslutning till en sån där sak med två hål in i väggen.

Otroligt vad mycket man kan hinna med på en dag, klockan är ioförsig över tolv nu så det kanske inte är så konstigt.
Nu ska jag byta nålar och packa inför helgen och sen pömsa, hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar