onsdag 20 maj 2009

Bloggträsket

Jag hamnade i bloggträsket jag med tydligen.
Hur kunde jag tro att jag skulle kunna rymma från detta öde?
Får se hur länge jag orkar hålla den här igång.
Humöret det senaste dygnet har väldigt mycket upp och ner
Blir inte bättre av att jag är sjuk.
Min kära telefon (Som jag förövrigt inte har mer än 7 öre på för tillfället) var otäckt nära ett hemskt öde imorse i min brist på annat att kasta i väggen.
Men den överlevde och likaså gjorde min dator.
Tur det för utan mitt lyssnande på Vapnet som lättade upp mitt sinne något idag vet jag inte vad jag hade gjort.
Tillbaka till bloggen, den ser väl ungefär så tråkig ut som den kan nu men hoppas på att nån av mina vänliga bloggsjälar till kompisar kommer hjälpa mig inom en snar framtid.
Så håll er uppdaterade gott folk.

Kan ju avluta med nån catchig avslutningsfras som inte stämmer in på mitt humör överhuvudtaget nu men hur långt kommer man inte med ett fejkleende?
Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar