söndag 24 maj 2009

Impuls!

Åkte till Olivia igårkväll och vad vi trodde skulle bli en lugn mysig filmkväll..
Det blev inte så
Vi fick värsta impulsen att åka till TRK och rida.
Så så blev det.
Desmonde och Jack fick bli våra kompisar under typ två timmar.
Kom inte tillbaka till klubben förän runt 11.. då hade det blivit mörkt (Y)
Men sjukt kul var det, riktigt länge sen jag red ordentligt.
Tack Olivia! <3
Saftig träningsvärk idag men jag har bestämt mig för att jag vill börja rida och bygga upp dom där musklerna jag en gång hade igen. Tror mamma är rätt sugen på ett sällskap till Pysen, eftersom det inte blev nåt med islänningen och eftersom min älskade Dutchen är för gammal för att gå nåt. Så får se hur det blir med den saken. Orkar inte riktigt engagera mig i nån klubb så.
Förövrigt blir det att åka till mormor idag innan jag åker till lägenheten.
Blir troligtvist att övningsköra (Y)
Hare gott.


Vi gillar det där med mobilbilder. Min tötis och snyggaste Olivia iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar