torsdag 21 maj 2009

Fullt hus

Jag kör på det här med bloggandet. Ohja

Min käre mor har varit uppe och städat sen 7 imorse.
Jag har sovit.
Anledningen? Min saknade bror Jimmy kommer hem från Norge, närmare bestämt Kristiansand, tillsammans med hans sambo Åsa och deras hund Acke idag.
Ska bli riktigt roligt att träffa dom igen, hunden har jag ioförsig aldrig träffat men det kan ju bli ett intressant möte. På tal om hunden, dom ska stanna tills lördag vilket betyder att v i kommer ha 5 hundar i huset under den tiden. Ja ni hörde rätt, 5 hundar i ett hus. Kan inte säga annat än "Lyckat" och en tumme upp.

Kan också hänvisa till min bilddagbok, Svartgummianka, där det stod om när jag blev jagad av en grävling igår, inte alls roligt. Överhuvudtaget.

funderar på hur få in video/låt så kör på länk sålänge helt enkelt.
Gårkvällens låt, dagens också möjligtvist?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar