torsdag 8 april 2010

Lite randigt











(Fast grön -->)



(Tydligen vägrar google chrome lägga mina bilder nån annanstans än längst upp så det får bli så)
Tillbaka vid en dator igen.
Nästan en vecka utan dator har varit väldigt ovanligt mycket men jag har klarat mig finfint tycker jag.
Lite snabbchecka om min försvunna vecka:
Söndag-tisdag spenderades i bbg mestadels med Martin men också en galet chill kväll hemma hos Hassan med lite andra pojkar. Fint.
Sen drog jag till Linköping i tisdags för att jag skulle ha körlektion.. som jag fick veta var inställd när jag kom in.. Så det blev en chillkväll ensam i lägenheten med lite sex and the city fram till halva natten. Och onsdagen bjöd på lite shopping (kolla upp) och sen en helmysig tjejkväll hemma hos Matilda i Kisa för att fira henne.
Och nu är jag hemma efter att ha fixat internetbank så jag kan betala mina räkningar och saker själv.. vuxenpoäng.
Fick också veta att jag ska på arbetsintervju på måndag. Hoppas-hoppas-hoppas. Jag BEHÖVER pengarna.
På lördag blir det utgång och jag har inga pengar. Men sånt löser sig.
Men nu är jag hemma och min hund låter mig inte gå utom synhåll för honom. Tror han har saknat mig <3

Som ni säkert fattat så tänkte jag köra på några textrader/nåt citat i slutet av varje inlägg, så ja..


"Oh honey, nothing can be better than sex"

H, P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar