tisdag 27 april 2010

Jag bara tänkte, liksom, att

Varit i Stockholm hela dagen. Viss irritation på våra lärare som inte har koll på nånting och som tydligen hade trott att vi skulle överleva på en baguette från 8 imorse till 9 ikväll.. Men iaf, var på riksdagen, men hej snyggingvakt.. Och så var vi och kollade inspelningen av Petra Mede show. Måste säga att jag verkligen inte tycker om den människan men så fort kameran var avslagen blev hon så mycket bättre än när dom var på. Och så var ju Martin Stenmark där.. Så ja, värt. Sen blev det ett besök på Cosmonova också, vettigt men vid det laget höll jag på att somna.. Har varit äckligt jävla sjuk hela dagen också så det har väl inte direkt gjort saken bättre.
Men jag ska sluta klaga. Fick iaf reda på att jag har jobb hela sommaren i glassförsäljningen på snäckbåten i Askersund. Så jävla skönt att jag har pengar i sommar!
Hoppas på bra dagar framöver och att jag blir frisk så valborg blir så bra det kan bli.. Men det är klart. Skulle ju bli bättre om man förstod sig på idioter.

Det var väl endast en dröm, en dikt som strök mig förbi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar