onsdag 14 april 2010

Behöver nån som behöver mig

Återigen den här updaten.
Morgonen bestod av att försöka sova bort migrän, inte alls kul. Blev människa igen runt lunch och fick rycket och städade min garderob. Nu är vinterskorna inställda i garderoben och sommarskorna är framme. Miiiiii!
Drog mig in till stan och fixade pipa med Olli tills fredag, peppar chillkväll med brudzz. Sen var det körskola och fick en hel del gjort på teorin, känns duktigt. Det närmar sig nu... :D
När jag väl kom hem möttes jag av grillat och klyftpotatis som Nattis fixat. Helt galet gott.
Så på det hela en rätt bra dag.
Kvällen fylls av The Kooks.. känner att PL närmar sig också. Kan nog inte riktigt säga hur mycket jag taggar den veckan.



Life's just far too short for miscommunication

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar