lördag 17 oktober 2009

Vi kör på´t

Idag har varit ytterligare en sån där bra dag.
Gick upp runt halv 9 - 9 imorse och körde till Josse för att ta en tur med hästarna. Red Isak och kan inte säga annat än att hästen är underbar. Ritkigt skönt var det att komma ut i skogen en tur igen, var ett tag sen.
Kom hem runt 11 då jag gick ut till våra små hästar för att longera överskotssenergiknippet Vanilla lite. Gick rätt bra faktiskt, en del skutt och sparkar men sånt får man räkna med.
Sen har jag även sett transformers 2. Över förväntningarna för att vara en tvåa måste jag säga.

Nu blir det att ut och övningsköra en tur med mamsi. Körde hem från Mantorp igår också och jag känner att jag börjar få flyt i det nu igen, efter mitt lilla bråk med växelspaken...
Så det är bäst att köra när det går bra :D Får se vart vi hamnar, det är sånt som märks.
Hade, pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar