lördag 24 oktober 2009

Orkar inte riktgt längre

Ok, jag orkar inte bry mig om nåt längre.
Bloggen är inte allt för uppdaterad, jag vet. Den ligger på is, eller inte is men skare, ett tag nu. Jag orkar som sagt inte, och med fotandet går det inte direkt framåt heller så.. Det är synd men jag vet inte, det här jävla höstvädret och det faktum att det är svinmörkt hela tiden gör mig trött och opepp.
Jag har inte orkat gå in på bloglovin på säkert två veckor och uppdaterat mig heller så.. Ni finner mig på telefonen, där finns jag alltid.

Lite lovprat då. Idag träffade jag Martin igen på väldigt länge. Det var välbehövligt skulle man kunna säga. Han får mig på bra humör som ingen annan kan.
Imorn ska jag tillbaka in till Linköping, chillar lite med Olli och sen på måndag kommer det lite folk till mig på kvällen, ska bli riktigt nice. På fredag blir det party med motalfolket, riktigt länge sen så det ska också bli kul :)
Dock är jag så jävla seg, är inte direkt på min topp och känner att jag inte orkar bry mig om något. Saker och ting händer ju ändå utan mig där som försöker påverka saker. Bara hoppas att nån annan tar tag i det och att det blir bra i slutändan. Jag följer med strömmen på offmode just för tillfället. Har extrem lust att bara ut och gå och rensa huvudet nu men känner inte riktigt för att ge mig ut i mörkret. Vart tog sommarkvällarna med ljummen frisk perfekta rensa-huvudet-luften vägen? Jag vill ha sånna dagar/kvällar året om. Jag behöver dom. Resten av året läser jag mina problem med dvala vilket i vårat samhälle inte direkt är en bra lösning.
Slut på klagandet, jag mår som jag mår, fine.
Lyssnar på the Fray. Perfekt för dagens mood måste jag säga. Underbara är dom.

All alone, smoking his last cigarette
I said, "Where you been?" He said, "Ask anything."
Where were you when everything was falling apart?

Hade, pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar