torsdag 8 oktober 2009

Svart hål.

Jodå, tro det eller ej, jag är sjuk. Igen.
Började igår med att jag körde hårdare än jag nånsin gjort på idrotten. Bara att jag var med på den är ju ett stort steg framåt så att jag faktist kämpade stenhårt var extremt chockande. Olli sa tillochmed att hon va stolt över mig efteråt. Det värmde.
Dock slutade min hjärna fungera där nånstans och även min syn då jag började se dubbelt och flimrigt. Tror det kallas syrebrist. Eller aa brist på nånting iaf. Det var dock inte så bra när vi skulle spela pingis på slutet av lektionen. (Y)
Efter det skulle vi egentligen slutat men jag och olivia stannade kvar ett tag för att fixa det sista med våra tröjor tills på lördag (Pepp). Jag skulle behövt nåt att äta men eftersom både cafeterian och butiken var stängd blev det inte så. Jag glömde naturligtvist helt bort preemmacken som ligger några tiotal meter från vår linje (Y).
Vi blev iaf klara och jag åkte hem, med blodsockret helt åt helvete.
Käkade som en galning så fort jag kom hem och sen kommer jag inte ihåg så mycket mer. Lite dator och läsning hann jag med innan jag slocknade i sängen och feberfrossade i en timme. Gick upp, kollade på true blood för att sedan däcka igen. Frossat och svettats hela natten och kände att det kanske inte var så vettigt att gå till skolan. Feber, knasigt blodsocker och sömnbrist tillsammans är inget att rekomendera. Speciellt inte när min kropp reagerera nåt enormt på sömnbrist..

Så stannade hemma. Har dock blivit lite bättre nu men känner mig inte helt ok. Jävligt synd eftersom jag missade en fotolektion med John idag. Fan. Det är typ bara dom fotolektionerna som är riktigt värda så.. :/

Ska iaf försöka ta mig in till stan en sväng om nån timme och ta en fika med min efterlängtade Kåtis. Får se hur det går men hoppas jag klarar av det iaf. Har ju faktist inte träffat henne på jävligt länge. Och en chai latte skulle sitta väldigt fint hah.

Ska föröska ta tag i redigering av Josses studentfoton snart också. Börjar bli dags för det..

Har förövigt en ny häst hemma, Vanilla Fudge, eh ja. Söt är hon iaf. Så ska hem på fredag och mysa lite med henna :) Sen på lördag blir det party för fulla muggar. Då ska jag inte vara sjuk. Och även om jag är det och inte ens kan stå på benen ska jag dit iaf. Så det så.

Men nu: Tillbaks till Kentlyssnandet. Som förövrigt kommer till Linköping i mars. Nån såm hänkar?

Hade, pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar