lördag 3 oktober 2009

Uttråkad

Hade sett fram emot en riktigt slapp kväll.
Men efter en hel dag när jag inte gjort nånting alls börjar jag få tråkigt.
Uttråkad är inget kul när alla chanser till att göra nåt har sprungit iväg.
Jag är dömd att stanna här ikväll och skulle inte förvåna mig om jag kommer till ännu en dalgång i mitt liv. Känner att jag börjar falla över. Blir så när saker inte blir som jag vill/trott ibland. Folk har svårt att förstå varför jag ens reagerar men ibland befinner jag mig i mina känsliga faser i livet. Ja, det är svårt att förstå hur jag fungerar. Tror faktist att ingen riktigt gör det. Men just för tillfället skulle en sån person behövas. Men tydligen får jag klara mig själv som alla andra gånger.
Jag klarar inte av att bo mitt ute i skogen utan några förbindelser eller valmöjligheter. Längtar till körkortet och friheten. Det kommer faktist bli bättre då.

H, P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar