lördag 3 mars 2012

Den Svenska Björnstammen -Ett Fel Närmare Rätt

Fick ett sms från Åsa för några veckor sen om att Den Svenska Björnstammens nya album Ett Fel Närmare Rätt var en banger. Tog mig ett tag innan jag tog mig tid för att kolla upp det men nu är det gjort och hon kunde inte ha mer rätt. Första singeln Vart Jag Mig I Världen Vänder var guld. Och resten av albumet följer samma spår.





Den Svenska Björnstammen har också gjort en halvtimmes lång "dokumentär musiksaga" med musik från albumet Ett Fel Närmare Rätt.
"Det finns en ljuspunkt i möjligheternas perspektiv. Där det vi känner inte är det vi vet, där det vi tror , ger oss en verklighet på andra sidan mörkret.
Sätt dig i soffan, släck lampan, höj några snäpp på stereon och luta dig tillbaks."




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar