fredag 15 april 2011

Best Of Viktorious Weekends

Oj, vilken fail.
Jag som inte var helt säker på om jag tyckte om Victor Noréns, eller Viktorious som han kallar sig, första singel When We Were 10... Hade jag vetat hur Epn Best Of Viktorious Weekends skulle jag låta hade jag inte klagat så mycket. Väldigt mycket bara skit enligt mig. Radiodängor ja, men hade så fruktansvärt högre förväntningar på Victor. Det låter ju inte ens som honom.
Nej, tillbaka till Sugarplum med dig och producera bra saker igen säger jag.
Finns inga andra än When We Were 10 på youtube men lyssna igenom EPn på Spotify här: Viktorious – Best Of Viktorious Weekends

1 kommentar:

  1. Sugarplum fairy kom tillbaka genast! Verkar som om de trott att de måste göra elektronisk musik för att kunna fortsätta och som de snöat in på helt fel spår båda två, mest Victor, nej detta går bara utför, omöjligt att lyssna på.

    SvaraRadera