fredag 28 januari 2011

I rymden finns inga känslor

Oj. Blev riktigt imponerad. Den var väldigt mycket bättre än jag trott. Gillade den riktigt skarpt!
Bill Skarsgård är en riktigt duktig skådespelare och Martin Wallström, vart har han varit fram tills nu? Eller just det. I alla dessa svenska deckare... Och Arn, och Upp till kamp. Men ändå. Kändes dock som att 2010 var ett bra år för honom. Han har en liten roll i filmen Sebbe, som jag förövrigt planerat att se inom denna vecka, han har birollen i I rymden finns inga känslor och han har en roll i Till det som är vackert, som jag också vill se.
I alla fall. I rymden finns inga känslor. Inte som alla andra och skildrar något så oförståt som asbergers på ett bra sätt. Eller jag vet ju inte då jag är ovetande om den sjukdomen men det visades på ett bra sätt för en ovetande som jag utan att bli tungt. Riktigt imponerad, den sparas definitivt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar