onsdag 6 oktober 2010

Snabba cash

Har äntligen sett Snabba cash. Lite efter sådär. Vilket var väldigt synd, för så många som har snackat om den och sagt att den är så jävla bra hade fått upp mina förväntningar i taket. Och visst, den var bra, speciellt för att vara svensk. Men sååå bra var den inte att jag satt med en känsla jag inte kunde beskriva efteråt. Finns väldigt många filmer som är bättre enligt mig. Men sen så är det ju klart, det här är ju inte riktigt min filmgenre. Men har gett den en chans, kommer säkert se den igen nån gång men den hamnade långt från topp tio.
Tror dock att boken är jäkligt mycket mer värd att läsa så mycket möjligt att den hamnar i bokhyllan snart.

1 kommentar:

  1. Boken är helt klart bättre, rent historieberättande.. men så är det ifs oftast böcker som har blivit film. Som film är den som sagt ok, inte mer...
    /jimjim

    SvaraRadera