lördag 22 maj 2010

Hästskosten

Jo men visst det var ju ett tag sen.
Har hunnit med en värd kväll i torsdags som innehöll Anttila-spelningen. Riktigt bra, peppar avslutningen nu.
Igår spenderade jag kvällen mest med Olli och Sandra i Tjällmo men också massa mer folk, bra kväll måste jag säga.
Och idag var vi i Vingåker. Jag kom hem med ett par skor.. till. Men dom var underbara så det känns bra. Mycket bra. Det är ju nya skor. Sen hann vi med en tur till Hjortkvarn och äta glass också innan det var dags att skjutsa sandra till bussen i borensberg. Så har hunnit med att vara i tre län/landskap? idag. Rätt nice.
Sitter nu hemma i skogen med mitt mobila internet eftersom något har hänt med det här ute. Och kan ju säga att täckningen för mitt mobila inte är allt för bra här ute så datorn är inte riktigt på min sida. Har dock hunnit med rätt stora överraskningar, lite festligt. Och skumt. Haha. Facebook... Kanske inte bra ibland.
Maahhh jag svammlar, ska lägga mig med en bok och sova.

I någon sång, nån gång, ska jag berätta allt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar