onsdag 5 maj 2010

By the way I tried to say I´d be there

Jag är stor. Eller större.
Klarade körkortet idag, fast att jag nog egentligen inte borde gjort det efter den körningen.. Jag hade en snäll gubbe och en jävligt bra dag. Drog direkt hem och hämtade min fina pärla och tog sen första turen ensam i bilen. Underbart. Hann också med att stanna för en kopp te hos Olli. Som sagt. Jag känner mig rätt stor. Och fri.
Dessutom var Borensberg invaderat av militärer dom minutrarna jag var där. Som sagt, en jävligt bra dag för Johanna.
Igår var jag på 3 timmars info om jobbet också. Tror att det kan bli riktigt bra sommar i Askersund trots dialekten. Kommer tjäna multom iaf :D
Och på fredag blir det tjejmys hemma hos Sandra. En bra vecka kan vi nog sammanfatta det här till hittills..

Dagens skrik/sång i bilen..


Underbar.
Måste slänga in Kitty and the K också.


I bring you down I´m gonna make you bleed

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar