torsdag 6 maj 2010

Fina vänner

Spenderat dagen hemma efter en morgon på sjukan. Satte dit en sensor på armen som ständigt mäter blodsocker till en liten manick jag inte får gå mer än 1½ meter från.. Kommer inte gå bra..
Fick en enormt snabb känning på bussen också, kunde inte hålla ögonen öppna eftersom kroppen typ stänger av allt och man kan inte hålla sig vaken hur mycket man än försöker. Jävligt läskig känsla, gillar inte att inte ha kontroll. Men iaf, drog mig hemåt och vilade upp mig och lyckades få all tvätt tvättad. Har bara tagit en vecka.
Och imorn är det fredagsmys med massa god mat, ja det ÄR viktig information i vårat gäng - allt kretsar runt mat, låter som vi är fina tjejer hah. Men iaf, en myskväll ute i ingenstans hos Slaggen, ser verkligen fram emot det. Och nu när två av oss är så pass stora att vi har körkort behöver ingen åka buss dit, tar bil istället. Tror jag kan vänja mig med det..

Fina tjejer på Idas överraskningskalas.

Jag glömde den nästan genast, minns bara dess melodi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar