söndag 20 februari 2011

Jag har inga ord för att vi andas, tänker, känner samma sak

Ville egentligen bara ha Det finns inga ord men fanns inga vettiga videor på Youtube med den. Däremot hittade jag den här från PL i somras. Då dom öppnade med Utan dina andetag och Det finns inga ord. Magiskt, ohja. (Inte som VinterNoll2 i Linköping men ändå)
Kass video dock. Så slänger in Spotifylänk också: Kent – Det finns inga ord



Sjung en sång utan ord om ljusa nätter
Sjung för mig igen, du lät som snöfall
Jag håller andan med dig, för jag vet hur du känner
Sjung om dom gånger vi delade ett liv med en blick

Och i vårt land så får man inte vara förmer
Det här är Sverige, snälla gråt när ingen ser
Det finns inga ord för det på det här jävla språket

Jag har inga ord för att vi andas, tänker, känner samma sak

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar