onsdag 11 november 2009

Plugg och redigerande

Mycket skolarbeten just nu..
Har geografiprov imorn så dom senaste dagarna har beståt av råplugg. Får se hur det går, känner att jag inte riktigt orkar bry mig mer..
Har också suttit och rensat genom alla mina bilder på datorn, hårddisken och usb-minnena. Det tog sin tid om man säger så.. Så har jag redigerat typ 90 st av dom bästa, det tog också sin tid om man säger så.
Så tänkte bjuda på några stycken här.. :)
Nu blir det mio min mio, var ett tag sen om man säger så..
Hade, pyss







1 kommentar:

  1. Var ett tag sedan du uppdaterade. Vad har hänt sedan sist?

    Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!

    Ha en fortsatt härlig kväll!

    SvaraRadera