lördag 12 november 2011

Gotta be you

Åh man måste ju älska brittiskt pojkband som spelar 24/7 på radion.
Är inte säker men tror att jag blivit lite hjärntvättad av att hört den för mycket men tycker den är lite söt.
Eh ja. Lite söt iaf.

Can we fall, one more time?
Stop the tape and rewind
Oh and if you walk away I know I'll fade
Cause there is nobody else

It's gotta be you
Only you

Och jag vet att den är smörig och jätteblahaig (sluta kläng och försöka få en andra chans för helvete). Men lite söt.




(vet inte om det är min dator som är knäpp, om den inte är det är det extremt dåligt synk. Jag hoppas att min dator är skum.)

Och ja, videon ska vi inte tala om..
Och ja, det är ett x-factor band.
Och ja, alla är unga på 18 år, förutom nån som är 19 (jag tror ja såg nån skäggväxt!) och nån som är.. 17.

Det här var en dum idé.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar