fredag 13 maj 2011

TuneIn

Hittade en otroligt bra app till min Androidtelefon häromdagen: TuneIn.
Du får galet enkel tillgång till all världens radiostationer som du kan hitta på internet och även dina lokala kanaler nära dig. För mig som gillar att lyssna på indieradio för att hitta nya band är det här en guldkälla då du kan leta kanaler genom musiktyp och även rekommendationer kommer upp. Favoriterna sparas i favoritmappen och du har en enkel åtkomst till dom. Internet krävs (så klart) men jag gillar verkligen den här. Amerikanska och brittiska indieradiokanaler som jag aldrig hade lyssnat på annars får jag upp genom bara några klick. Och om man vill finns det ett stort utbud rysk radio att välja på.. Just because you can.


TuneIn, tummen upp. Här är deras hemsida: http://tunein.com/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar